Onze Kunstzolder in Corona-tijd

Dag Robbe, dag Nathan, dag Nomie, dag Luna, dag Nora, dag Sara-Elise, dag Nina, dag Elise, dag Gilles, dag Kornelia, dag Ida, dag Kobe, dag Neva, dag Lucas,

Wat een rare tijd, geen school, en toch geen vakantie. Geen vrienden, geen bezoek, geen opa en oma.
Misschien verveel je je wel af en toe een beetje.

Dacht je dat ik jullie vergeten was? Nee, ook al is het geen kunstzolder, we kunnen toch gewoon verder gaan met kunstwerken maken, én die tonen aan elkaar.

Dit gaan we doen:

Ik schrijf elke week een artikel hier.  Elke keer als ik hier iets schrijf, dan stuur ik jullie mama of papa een mail. Zo weet je dat je hier opnieuw kan komen lezen.

Wat schrijf ik? Een idee, een plannetje om mee aan de slag te gaan.

Vraag aan je mama of papa of zij een foto van jou willen maken terwijl je aan je kunstwerk werkt. Vraag ook of ze een foto van je kunstwerk willen maken als het klaar is. Die foto mogen jullie dan opsturen naar mij: lien.debruyne@sintlucasacademie.be

Ik maak dan ook elke week een artikel waarin ik jullie foto's toon.

Ik maak ook elke week een selectie van de foto's en die komen dan op de Instagram-pagina van de Sint-Lucas Academie.

Als jullie dingen willen vragen, of iets willen zeggen over de opdracht, dan kan je dit onder het artikel doen.

En wanneer beginnen we dan?

Awel! Morgen!

Tot morgen! Blijf gezond binnen!

Lien & Pomme


Reacties

Populaire posts